info icon

W związku z zawieszeniem zajęć dydaktycznych spowodowanym zagrożeniem epidemią COVID-19 JM Rektor prof. AWF dr hab. Dariusz Wieliński wydał Zarządzenie dotyczące odpłatności za zakwaterowanie w Domach Studenckich Akademii.

Biorąc pod uwagę szczególną sytuację wprowadzenia na terenie kraju stanu zagrożenia epidemicznego, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego rekomenduje władzom uczelni rozważenie możliwości zawieszenia pobierania od studentów opłat za studia. Rekomendacja ma na celu ograniczenie obciążeń finansowych studentów w związku z zamknięciem wielu instytucji  będących dla studentów miejscem pracy.

W związku z powyższym JM Rektor prof. AWF dr hab. Dariusz Wieliński podjął decyzję, że Studenci oraz Słuchacze Studiów Podyplomowych znajdujący się w trudnej sytuacji materialnej spowodowanej panującą epidemią COVID-19, mogą składać indywidualne wnioski o przesunięcie terminów płatności za nadane należności.

Składanie wniosków

Wnioski w formie podań należy kierować do Pana Prorektora ds. Studiów prof. AWF dr hab.  Andrzeja Wieczorka.

Wnioski należy:

  • pobrać ze strony internetowej Uczelni - link do wniosku:[link]
    (STUDENT – DZIAŁ OBSŁUGI STUDENTA - SPRAWY FINANSOWE – PLIKI DO POBRANIA – WNIOSEK PROREKTORA DS. STUDIÓW)
  • wpisać treść prośby z umotywowaniem trudnej sytuacji materialnej oraz życiowej,
  • podpisać oryginalnym podpisem,
  • zeskanować,
  • złożyć drogą mailową na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Uwaga! Wnioski bez oryginalnego, zeskanowanego podpisu nie będą brane pod uwagę.