UWAGA! Ten serwis internetowy używa plików cookies.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Polityka prywatności serwisu internetowego AWF Poznań

Nasza strona używa plików cookies do gromadzenia danych statystycznych, dostosowania treści serwisu do zainteresowań użytkowników, oraz prawidłowego funkcjonowania niektórych elementów naszego serwisu. Pliki cookies pozwalają stwierdzić, które informacje na naszej stronie są dla Państwa ciekawe i najchętniej czytane.

Mogą Państwo kontrolować cookies poprzez zmiany ustawień swojej przeglądarki internetowej. Jednak wszelkie zmiany w tych ustawieniach mogą wpłynąć na funkcjonowanie naszego serwisu.

Hospitacje zajęć dydaktycznych

Zgodnie z protokołem hospitacji zajęć ocenie (w skali 0–5) podlegają następujące kryteria: przygotowanie prowadzącego, zgodność tematu z programem, umiejętność przekazywania treści studentom, aktywizacja studentów oraz wykorzystanie pomocy dydaktycznej. W celu uzyskania oceny pozytywnej należy uzyskać co najmniej 16 punktów.

2015/2016

W ramach procedury oceny nauczycieli akademickich z początkiem 2016 r. przeprowadzano hospitacje zajęć dydaktycznych. Ogółem odbyły się one na 17 wykładach i ćwiczeniach, w tym 3 na kierunku Fizjoterapia, 14 na kierunku Wychowanie fizyczne i 1 na studiach podyplomowych.

Lp. Nazwa przedmiotu Ocena
1. Przedmiot do wyboru: Łyżwiarstwo 25
2. Teoria sportu 25
3. Psychologia 23
4. Antropologia 25
5. Zabiegi fizykalne wspomagające ćwiczenia korekcyjne 25
6. Fizjoterapia w geriatrii 25
7. Zaopatrzenie ortopedyczne 25
8. Teoria i metodyka piłki siatkowej 25
9. Teoria i praktyka dyscypliny: LA 25
10. Metodyka wychowania fizycznego 25
11. Pedagogika 23
12. Dyscyplina kierunkowa: Piłka nożna 25
13. Socjologia 23
14. Teoria i metodyka pływania 25
15. Statystyka 25
16. Teoria wychowania fizycznego 25
17. Gry i zabawy ruchowe 25
18. Teoria i praktyka dyscypliny: Tenis 25
ŚREDNIA 24,7

Hospitacji zajęć dokonywali kierownicy zakładów lub katedr. Zajęcia, pod względem metodycznym i merytorycznym, oceniono jako przeprowadzone właściwie. Kompetencje i przygotowanie nauczycieli akademickich nie budziły żadnych wątpliwości. Wszystkie prowadzone w tym czasie hospitacje zakończyły się z wynikiem pozytywnym. W związku z powyższym rekomenduje się utrzymanie dotychczasowego poziomu merytorycznego zajęć dydaktycznych przy jednoczesnym dążeniu do wyeliminowania drobnych uchybień oraz ciągłym systematycznym doskonaleniu treści poszczególnych przedmiotów.

Wszystkie osoby hospitowane zostały zapoznane z raportami z hospitacji oraz przyjęły do wiadomości wnioski i zalecenia pohospitacyjne.

2014/2015

W ramach procedury oceny nauczycieli akademickich z początkiem 2015 r. przeprowadzano hospitacje zajęć dydaktycznych. Ogółem odbyły się one na 11 wykładach i ćwiczeniach, w tym 5 na kierunku Fizjoterapia i 6 na kierunku Wychowanie fizyczne

Lp. Nazwa przedmiotu Ocena
1. Biochemia sportu 25
2. Biologia 25
3. Biomechanika 25
4. Gry i zabawy ruchowe 22
5. Kinezjologia 25
6. Kinezyterapia 25
7. Kinezyterapia 25
8. Kształcenie ruchowe i metodyka nauczania ruchu 25
9. Psychologia 23
10. Specjalność instruktorska – piłka siatkowa 25
11. Teoria i metodyka koszykówki 25
ŚREDNIA 24,5

Hospitacji zajęć dokonywali kierownicy zakładów lub katedr. Zajęcia, pod względem metodycznym i merytorycznym, oceniono jako przeprowadzone właściwie. Kompetencje i przygotowanie nauczycieli akademickich nie budziły żadnych wątpliwości. Wszystkie prowadzone w tym czasie hospitacje zakończyły się z wynikiem pozytywnym. W związku z powyższym rekomenduje się utrzymanie dotychczasowego poziomu merytorycznego zajęć dydaktycznych przy jednoczesnym dążeniu do wyeliminowania drobnych uchybień oraz ciągłym systematycznym doskonaleniu treści poszczególnych przedmiotów.

Wszystkie osoby hospitowane zostały zapoznane z raportami z hospitacji oraz przyjęły do wiadomości wnioski i zalecenia pohospitacyjne.